October 16, 2009

''My Home is in My Head.''

Bir projem icin uygulamis oldugum bu gorseli, yaratmis oldugum eat & travel bloguma uyarlamistim, Bob Marley'nin soylemis oldugu bu soz bana cok iyi hissettirir cunku aslinda
tum zenginlik icimizde; hic bir seyimiz olmasa da dusuncelerimiz, yarattiklarimiz ve bizler hep
aklimizdakilerden geciyor. Her sey orada sakli. Surekli bir yerlere gidiyoruz, dusuncelerimizi tasiyoruz, paylasiyoruz...
Yiyoruz, iciyoruz, geziyoruz ve her yere bizlerden birer parca birakiyoruz. Dolayisiyla 'eat & travel' benim icin oldukca anlamli. Seyahat etmeyi seviyorum ve farkli yerlerde farkli lezzetleri tadarak oradan bir aniyla ayrilmak hosuma gidiyor.
Herkesin bulundugu mekanda oraya kattigi seyler olduguna inanirim.
Herkese guzel anilar, anlamli paylasimlar ve ozel lezzetler diliyorum...


No comments:

Post a Comment