October 02, 2009

Espressamente Illy Cafe' Istanbul

Milano'da yasadigim sure icinde 'espresso' hayatimda cok onemli bir yer edindi.
Her gun en az bir kere ictigim kahve, ugradigim Cafe'lerde yeni insanlar tanimama ve hizli sohbetlere katilabilmeme sebeb oldu... Italyanlarla ayak ustu iki kelime, ders aralarinda hizli kahve makinelerinden alinan sicak bir 'espresso' hep iyi hissettirdi.
Istanbul'a dondugumde bu konuda bir farklilik yasadigimi fark ettim. Buranin kulturunde her sabah gidip Bar'da kahve icmek diye bir sey hic bir zaman olmadi zaten de olmasi da garip olabilirdi cunku bu tamamen Italyanlara has bir aliskanlik, onlarin kulturunden gelen bir stil'di.
Yinede her sabah olmasada burada da istedigim zamanlarda farkli Cafe'lerde 'espresso' icme keyfimi surdurdum... Son zamanlarda dikkatimi ceken yeni bir yerden size bahsetmek istiyorum.
Illy Espressamente Cafe'; Kanyon'da ve simdilik bir de Etiler'de Mohini Yasam Merkezinin yaninda yer aliyor ve oldukca keyifli oldugunu soylemeliyim. Neden diye sorarsaniz, ictigim kahve kaliteli, tam kivaminda, sabahtan aksama kadar acik olan bir kahve makinesinden cikan sicak kahveler her zaman tazeligini koruyor ve bir yudumda fincani tabagina geri koyabiliyorsunuz.
Illy Espressamente Cafe'nin oturma gruplari ve musteriye servis hizmeti olsa da ben 'ayakta kahve icme' aliskanligimi surdurebilecegim bir yer buldugumu dusunuyorum ve bunu buradada surduruyor olmak hosuma gidiyor...

Herkese soguk bir kis gunu sicak bir 'espresso' diliyorum...
Tadini cikarin...

Adres; Kanyon Alisveris Merkezi - Levent, Etiler Mohini Yasam Merkezi Yani / Istanbul.

No comments:

Post a Comment