December 08, 2009

Julie & Julia ve Julia Child


Bu aksam evimde; yakinlarimin mutlaka izlememi tavsiye ettikleri Julie & Julia filmini izledim...
Dogruyu soylemem gerekirse, suanda midem gurulduyor. Filmin kesinlikle etkisindeyim. Etkilendim ve heyecan duydum...
Julia Child'in hayat hikayesinden, mutfagindan ve anilarindan derlenmis bu film Meryl Streep'in basroldeki oyunculuguyla oldukca keyifliydi...
Amy Adams'in canlandirdigi Julie Powell ise oldukca eglenceliydi; ona heyecan vermeyen isinin yani sira Julia Child'in yemek programlarina kucuklugunden beri cok merakli olan ve yemek pisirmekten ve yemekten cok ama cok keyif alan Julie ve 365 gunde 524 tarifini pisirip, yazdigi bir blog...ve leziz yemekleri!
New York'da Queens'deki evlerinde sevgilisiyle yasayan ve blogu icin her aksam Julia Child'in kitapindan bir yemek pisiren Julie bana ilham verdi...
Gunumuzde blogun ne kadar islevsel oldugunu ve insanlarin gunluk hayatta yaptiklari islerin yani sira evlerine gelip bilgisayarlarinin basinda onlara farkli heyecanlar katan kucuk-buyuk mutluluklarin pesinden yazilan satirlar... Ayni suanda benim sizlerle paylastigim gibi!

Herkesin bu sirin ve ilham verici filmi izlemesini tavsiye ediyorum, ardindan da kendinize firinda ici doldurulmus tavuk pisirirsiniz artik... : )

Herkese leziz haftalar diliyorum ve
nereye giderseniz gidin yediginiz yemekten, tattiginiz tatlidan mutlu olun ve paylasin...!

eat & travel







No comments:

Post a Comment